خطیب جمعه‌ی گُشت: شخصی دلسوزتر از مولانا عبدالحمید وجود ندارد

سنت آنلاین: مولانا محمد دهقان، امام جمعه‌ی موقت شهر گشت که در حضور حضرت شیخ الحدیث مولانا سید محمد یوسف و سایر اقشار شهر گشت سخنرانی می‌کرد، در واکنش به اهانت‌های اخیر به حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید حفظه الله اظهار داشتند:

جلسه‌ای در شنبه گذشته در شهر خاش اتفاق افتاد که فیلمی نشان داده شده بود که در آن شخصی نسبت به حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید ـ حفظه الله ـ گستاخی‌ای کرده بود که ما را علیه نظام وادار کرده و سخنانی گفته بود که مردم، علما، ریش سفیدان و سرداران آن‌جا هر یکی به نوبه‌ی خود بلند شده و دفاع کرده بودند.

ما و شما می‌دانیم که با نگه دارندگان دین اسلام دشمنی زیاد می‌شود؛ همان‌طوری که رسول الله صلى الله علیه وسلم وقتی که ندای توحید را بلند کردند، تمام قوم به مخالفت او برخاستند. کسی که برای دین و اسلام خدمت کند، مخالفانش زیاد می‌شوند. شما تمام باخبر هستید به این اندازه که مولانا عبدالحمید دلسوز این قوم و ملت است و برای نظام هم این‌قدر دلسوز است و او در هر مجلسی نظام را تأیید و حمایت می‌کند، کسی دیگر چنین نیست؛ خداوند متعال او را حفظ فرماید و از گزند روزگارش محفوظ بدارد و همه‌ی ما حمایت خود را از ایشان اعلام می‌نماییم و این گونه حرکات را حرکات نامناسبی می‌دانیم که از طرف اغیار و کسانی‌اند که نسبت به وحدت اسلامی دشمنی دارند. خداوند متعال این دین و علما را حفظ نماید و آن را همان طور که وعده فرموده، بر تمام ادیان غالب گرداند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد